han-yvonne-kenia.reismee.nl

Dag 6 en 7

Gistermorgen dag 6, zijn we van Samburu naar Aberdare gereden. Onderweg weer een gamedrive, weer veel dieren gezien die we al eerder zagen. We hebben in Aberdare geluncht in een zogenaamde Countryclub, met golfbaan. Dit behoort tot t hotel de Ark. Gebouwd in de vorm van een ark. Hier hebben wij overnacht. Er was daar een waterpoel voor de dieren, maar door een fikse regenbui waren er maar weinig dieren te zien. Aberdare is grotendeels oerwoud.

dag 7, naar Lake Nakuru nat.park. Onderweg hebben ze laten zien dat boven de evenaar inderdaad t water met de klok meedraait in een trechter en beneden de evenaar tegen de klok indraait. Op de evenaar draait t water niet. Via een gamedrive naar de lodge gereden.

Lake Nakuru is een zoutmeer waar heel veel pelikanen en flamingo's leven. In het park eromheen leven veel wilde dieren. Vooral zebra's, buffels en impala's. Vanmiddag weer een gamedrive gereden. Weer grote groepen dieren gezien.

L en L

Zo best weer veel gezien dus.
Wel hele mooie foto's.

Inge

Druk programma.....leuk hoor

Greetje

Dag 7 al weer. En wat hebben jullie veel gezien. En mooie foto’s. Mooi om straks op terug te kijken

Wibbina

Mooi Han en Yvon! Ik heb Aberdare en Lake Nakuru even opgezocht! Prachtig!

Diny Pilkes

Wat veel dieren meer dan wij in krugerpark zagen

Thea

Drukke dagen maar wel de moeite waard!

Paul

Genieten dus!

Petra

Fantastische reis die jullie maken, geniet er maar lekker van. Fijn om zo mee te genieten met jullie avonturen!!

Inge K

Wauw, jullie maken wat mee zeg..prachtig ?